setahun berlalu

|




Setahun berlalu..alangkah bagusnya jika ingatan dapat dipadam dari hati dan fikiran..makin cuba dilupakan..makin menggamit kembali..Allah..bantulah hambamu ini..

Moga dikau bahagia di sana..

Akhirnya....

|




ALHAMDULILLAH..

Akhirnya dapat juga menjenguk ::DUNIAKU..MIMPIKU:: yg sudah agak lama bersawang.Keterbatasan waktu dan juga exam yang banyak membuatkan ana langsung tak sempat nak update.ni pun duk curi-curi masa lepas exam Usul iqtisod islami tadi. :)

Dan PENGUMUMAN!!! Hehe

Insya Allah ana akan pulang ke tanah air tercinta,Malaysia pada penghujung fasal ini.

Kalau tiada aral melintang,ana akan bertolak pada 4hb Jun ini.Yahuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Seronoknya tak terkata.Yelah,dah dua tahun beraya di perantauan ni..:( Insya Allah tahun ni dapat beraya dengan keluarga dan sanak saudara..waah..rindunya dengan masakan ummi :) huhu..

Ana akan berada di Malaysia selama 3bulan lbh Insya Allah.nak kata excited sgt,sampai hari-hari duk belek-belek tiket flight.EGYPT AIR menjadi pilihan kerana harganya yang murah dan yang penting ianya adalah open tiket selama setahun.

Ok,jadi sampai sini dulu kali ni.doakan ana untuk exam-exam yang masih berbaki ni ye.jumpa lagi di entri yang akan datang.

Barakallahu fikum..


[p/s: selamat pulang ke Syria buat sahabatku Khairy awang jaafar,pulang jua akhirnya walaupun bermacam-macam “halangan” terpaksa ditempuhi :),juga kpd shbt2 yang tak balik tahun ni,jgn bersedih ya,sambutla adik2 baru nanti..haha :)taun lps korg balik,kami yg kene buat keje.p ]